הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2007 12:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  שלום
נושא: שלום תאריך: 6/29/2007 12:25:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

המרידה 800 (אם אני לא טועה הראשונות) הם אופניים מעולות. יש להם חלקים טובים והפ קלות מאוד יחסית לאופני שיכוך מלא.
לדעתי זאת יכולה להיות אחלה של קניה.
מה הסיגנון רכיבה שלך ?..


חזרה לפורום