נושא: ממליץ לכולם לא לתקן ברוזן מינץ ת"א תאריך: 6/29/2007 1:02:00 PM
מחבר/ת: dansh dansh
על החלפה של רפידות בלם וידית בלם לקחו 200 ש"ח רק על העבודה!!! זאת בתוספת 300 ש"ח על החלפים - מחיר החלפים סביר אבל לקחת 200!!!ש"ח על ההתקנה זאת הגזמה פראית. ממליץ לכולם ללכת לחנויות בפריפריות שם לא יעשקו אתכם.
|