הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2007 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dansh dansh עם תוכן  ממליץ לכולם לא לתקן ברוזן מינץ ת"א
נושא: ממליץ לכולם לא לתקן ברוזן מינץ ת"א תאריך: 6/29/2007 1:02:00 PM
מחבר/ת: dansh dansh

על החלפה של רפידות בלם וידית בלם לקחו 200 ש"ח רק על העבודה!!!
זאת בתוספת 300 ש"ח על החלפים - מחיר החלפים סביר אבל לקחת 200!!!ש"ח על ההתקנה זאת הגזמה פראית.
ממליץ לכולם ללכת לחנויות בפריפריות שם לא יעשקו אתכם.


חזרה לפורום