הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2007 12:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה ff עם תוכן  אתם באמת מאמינים ליצרני האופניים?
נושא: אתם באמת מאמינים ליצרני האופניים? תאריך: 7/1/2007 12:43:00 AM
מחבר/ת: צביקה ff

כתבה מדהימה...ולפעמים מסובכת טכנית על מערכות שיכוך מלא באופניים מודרניות

או במילים אחרות:

למה אין (כמעט) אופני סינגל פיבוט ב2500 דולאר???????????????????????


כי יותר קל למכור רעיונות גאומטרים ביוקר להדיוטות כמונו שלעולם לא נקנה משהו...זול

להלן הקישור והסליחה מראש עם כל היבואנים

www.mtbcomprador.com/pa/english/

MY TWO CENTS :giveFinger: :giveFinger:


חזרה לפורום