נושא: אתם באמת מאמינים ליצרני האופניים? תאריך: 7/1/2007 12:43:00 AM
מחבר/ת: צביקה ff
כתבה מדהימה...ולפעמים מסובכת טכנית על מערכות שיכוך מלא באופניים מודרניות
או במילים אחרות:
למה אין (כמעט) אופני סינגל פיבוט ב2500 דולאר???????????????????????
כי יותר קל למכור רעיונות גאומטרים ביוקר להדיוטות כמונו שלעולם לא נקנה משהו...זול
להלן הקישור והסליחה מראש עם כל היבואנים
www.mtbcomprador.com/pa/english/
MY TWO CENTS :giveFinger: :giveFinger:
|