הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2007 11:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  גם אני בהתלבטות הזו
נושא: גם אני בהתלבטות הזו תאריך: 7/1/2007 11:02:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כדי לשים את המתקון לילד על אופניי ש"מ צריך אופניים עם גיאומטריה מתאימה, אם רוצים לשים את החיבור לאופניים במקומו המוצהר.
אם לא, אפשר לחבר את חיבור הכסא לילד למוט הכסא.

לגבי כמה זה נוח, אם אין קפיציות יתר וכדומה... כבר היו דיונים כאן והדעות חלוקות. על כל מקרה, כדאי להקשיח את הבולם האחורי בהרבה.

כמובן שאני לא צריך לומר - לרכב בזהירות!


חזרה לפורום