הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2007 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בגלל זה אתה מוכר את הטאוקלי??
נושא: בגלל זה אתה מוכר את הטאוקלי?? תאריך: 7/1/2007 3:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

או שזה בגלל שאי אפשר להרכיב עליהם רומיק? :giveFinger:


בקשר להערה האחרונה שלך - יש לא מעט:
קנונדייל, מורווד, מאונטיין-סייקל(!), דקל, דגמים של סנטהקרוז (שלא יורדים מן המדף, להיפך), ואחרים. "בוטיק" או "מן המדף". רק תבחר. אולי פחות מדברים עליהם, אבל הם קיימים - ומקבלים ביקורות טובות, לא פחות מה"מתוחכמים".



חזרה לפורום