נושא: להתחיל מה? תאריך: 7/1/2007 4:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זה לרכיבת שטח של יותר משבילים סלולים ("לבנים"), הייתי מתחיל קצת יותר גבוה, עם 24 הילוכים, ומהלך בולם קדמי סביב 80. רוב הזוגות שם לא עומדים בזה. אני יכול להמליץ לך על האופניים שאני התחלתי איתם, או לעשות סקר שוק מקוון. זה לא יעזור לך הרבה.
עצתי לך - עשה סיבוב חנויות, וכדאי להתחיל בחנויות הקרובות למקום מגוריך או עבודתך. הגדר את דרישתך, והקשב להסברי המוכרים. במרבית המקרים תצטרך לשוב אליה מדי פעם, וכדאי שתרגיש טוב ונוח לעשות זאת, וגם מספיק נוח בשביל לשאול לשאלות. מן הסתם יוצעו לך דגמים אחדים. קח כל אחד מהם לסיבוב קצר בסביבה. רוב החנויות יאפשרו זאת. אל תקנה אם לא מאפשרים - "התאמת" האופניים לרוכב עולה לא מעט כסף, ואתה בשלב שיהיה לך קשה להגדיר מהם השינויים הדרושים. אם לא נוח - לא לקנות. אם לא ממש כיף לך בחנות - נסה חנות אחרת. יש הרבה. אם לאחר סיבוב כזה עדיין תתלבט בין כמה דגמים - שוב לכאן, והקשב לדעות.
בהצלחה
|