טקסט הודעת פורום
| 7/1/2007 10:51:00 PM |
|
נושא: תודה על השירות תאריך: 7/1/2007 10:51:00 PM
מחבר/ת: nissim rozales
לעמית מחנות ציודים תודה על השירות. קניתי אופני K2 האופניים מצויינות אך הבולם האחורי התקלקל פעמיים. חיכיתי מעט וקיבלתי מהיבואן דרך עמית בולם אחורי משודרג. ושב תודה על השירות לאחר קנייה.
|
חזרה לפורום |
|
|