הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2007 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nissim rozales עם תוכן  תודה על השירות
נושא: תודה על השירות תאריך: 7/1/2007 10:51:00 PM
מחבר/ת: nissim rozales

לעמית מחנות ציודים תודה על השירות. קניתי אופני K2 האופניים מצויינות אך הבולם האחורי התקלקל פעמיים. חיכיתי מעט וקיבלתי מהיבואן דרך עמית בולם אחורי משודרג.
ושב תודה על השירות לאחר קנייה.


חזרה לפורום