נושא: לא- לא בגלל זה תאריך: 7/1/2007 11:09:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff
בעצם גם בגלל זה. פשוט כבר מוגזם להיות באורווה עם סאן אנדריאס(עם רומיק)וקראנק בגובה הביצים שלך..לערך +ספשלייזד אנדורו 04 (אוויר) עם קראנק בגובה הקרסוליים שלך וFSR שלא סובל בולמי קפיץ + מארין איסט פיק(אוויר)-אחלה אופניים בלי קשר לVPP TTC DDT ושאר ירקות העונה + מארין כרומולי ז"ק סינגל ספיד..... יש גבול!
יש למישהו קפיץ רומיק 650?
|