הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2007 11:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה ff עם תוכן  לא- לא בגלל זה
נושא: לא- לא בגלל זה תאריך: 7/1/2007 11:09:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff

בעצם גם בגלל זה.
פשוט כבר מוגזם להיות באורווה עם סאן אנדריאס(עם רומיק)וקראנק בגובה הביצים שלך..לערך
+ספשלייזד אנדורו 04 (אוויר) עם קראנק בגובה הקרסוליים שלך וFSR שלא סובל בולמי קפיץ
+ מארין איסט פיק(אוויר)-אחלה אופניים בלי קשר לVPP TTC DDT ושאר ירקות העונה
+ מארין כרומולי ז"ק סינגל ספיד.....
יש גבול!

יש למישהו קפיץ רומיק 650?


חזרה לפורום