נושא: עניין של אופנה תאריך: 7/2/2007 6:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
גם אני מאמין ברובוטים יותר מבאנשים, בכל הנוגע לייצור סדרתי כמו ההארדרוק.
אבל כשעל קנונדייל כתוב "עבודת יד מארצות הברית", זה נשמע נורא סטייליסטי... למיטב ידיעתי (ולא ערכתי מחקר מדעי), המפעל היחידי האוטומטי ליצור שלדות אופניים בעולם הוא של חברת מרידה. כל השאר עושים ביד בשלב זה או אחר. את ההרכבה, כמובן, עושים תמיד ביד.
אבל מבחינה מעשית אני לא רואה הבדל. האופניים מאוד מוצלחים, ואם יהיו לך בעיות היבואן הישראלי יספק לך שרות. מה זה משנה איך הם נבנו?
תיהנה מהם
|