נושא: חשבתי שכל הרומיק בארץ כבר נמצאים ברשותך :rolleyes: תאריך: 7/2/2007 6:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
איזה חיים קשים יש לך .....
ואם כבר דוחפים את האף לאורווה שלך: אני יודע שאני לא באופנה, אבל מתוך האורוה שלך הייתי משאיר לי רק שניים - הסאןאנדריאס (האופניים הכי ורסטיליים בעולם - יהיה לי כזה כשאהיה גדול...), והס"ס כרומולי. על האנדורו הייתי מוותר עוד לפני הטאוקלי. אבל זה רק אני...
|