הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2007 6:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  חשבתי שכל הרומיק בארץ כבר נמצאים ברשותך :rolleyes:
נושא: חשבתי שכל הרומיק בארץ כבר נמצאים ברשותך :rolleyes: תאריך: 7/2/2007 6:47:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

איזה חיים קשים יש לך .....

ואם כבר דוחפים את האף לאורווה שלך:
אני יודע שאני לא באופנה, אבל מתוך האורוה שלך הייתי משאיר לי רק שניים - הסאןאנדריאס (האופניים הכי ורסטיליים בעולם - יהיה לי כזה כשאהיה גדול...), והס"ס כרומולי.
על האנדורו הייתי מוותר עוד לפני הטאוקלי.
אבל זה רק אני...


חזרה לפורום