הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2007 8:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  קביעת קשיחות הברקס
נושא: קביעת קשיחות הברקס תאריך: 7/2/2007 8:00:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

יש לי V BRAKE של שימנו מסדרת XT. פירקתי אותם לניקוי וכשהחזרתי הקפיצים שמושכים את הברקס התרכחו מאוד. היה שם כמה ברגים שפתחתי ולא הבנתי מה המטרה שלהם בחיים אז סגרתי חזרה אבל בכל זאת מאחורה הברקס הרבה יותר קשיח.
מה נראת לכם הסיבה?


חזרה לפורום