הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2007 1:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  no one else עם תוכן  מה זה בניית גלגל X2 או X3 ???
נושא: מה זה בניית גלגל X2 או X3 ??? תאריך: 7/3/2007 1:41:00 PM
מחבר/ת: no one else

ולפי מה שהבנתי, בשביל בלמי דיסק צריך חישורים חזקים הרבה יותר מאשר בשביל בלמי V?


חזרה לפורום