טקסט הודעת פורום
7/3/2007 1:41:00 PM
no one else
מה זה בניית גלגל X2 או X3 ???
נושא:
מה זה בניית גלגל X2 או X3 ???
תאריך:
7/3/2007 1:41:00 PM
מחבר/ת:
no one else
ולפי מה שהבנתי, בשביל בלמי דיסק צריך חישורים חזקים הרבה יותר מאשר בשביל בלמי V?
חזרה לפורום