נושא: המנשא גרם לי נזק לאוטו תאריך: 7/3/2007 4:47:00 PM
מחבר/ת: גילי ליבוביץ
שבוע שעבר קניתי לראשונה מתקן נשיאה לרכב. ביקשתי משכן שלי, שהוא מנוסה בעניין, לעזור לי להרכיב אותו כמו שצריך. בשבת נסעתי עם עוד שני חברים לטיול. כשחזרנו גיליתי לתדהמתי שהמתקן עיקם לי את כל התא מטען האחורי - הנזק הוא רציני והצריך טיפול פחחות. יש למישהו מושג למה זה קרה? אגב - הרכב הוא מסוג טויוטה קורולה
|