הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2007 7:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  OnYx OnYx עם תוכן  איזה מהאופנים יותר טוב
נושא: איזה מהאופנים יותר טוב תאריך: 7/3/2007 7:19:00 PM
מחבר/ת: OnYx OnYx

אנשים איזה מהאופנים יותר טוב לרכיבה של כיף וגם לספורט
GT i-drive 1
או
ironhorse hollowpoint
או
scott reflex fx-35

ד"א אני לא מתכוון לקנות חדש ומצתי הצעות על שלושתם בסדר גודל אחיד +-
ורציתי לדעת מי מהם יותר טוב.


חזרה לפורום