טקסט הודעת פורום
| 7/3/2007 7:19:00 PM |
|
נושא: איזה מהאופנים יותר טוב תאריך: 7/3/2007 7:19:00 PM
מחבר/ת: OnYx OnYx
אנשים איזה מהאופנים יותר טוב לרכיבה של כיף וגם לספורט GT i-drive 1 או ironhorse hollowpoint או scott reflex fx-35
ד"א אני לא מתכוון לקנות חדש ומצתי הצעות על שלושתם בסדר גודל אחיד +- ורציתי לדעת מי מהם יותר טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|