הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2007 9:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור מלכה עם תוכן  לי יש עדיפות על...
נושא: לי יש עדיפות על... תאריך: 7/3/2007 9:04:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה

הgt לפי דעתי יש כאלה שחושבים אחרת לפי דעתי הם יותר נוחות וטובות


חזרה לפורום