טקסט הודעת פורום
7/3/2007 9:04:00 PM
נאור מלכה
לי יש עדיפות על...
נושא:
לי יש עדיפות על...
תאריך:
7/3/2007 9:04:00 PM
מחבר/ת:
נאור מלכה
הgt לפי דעתי יש כאלה שחושבים אחרת לפי דעתי הם יותר נוחות וטובות
חזרה לפורום