טקסט הודעת פורום
| 10/21/2002 9:53:00 AM |
|
נושא: סתם נסיון לתיקון טעות... תאריך: 10/21/2002 9:53:00 AM
מחבר/ת: חנית
יכול להיות שאני טועה... אבל נראה לי כאילו יש בלבול בזמנים של שלישיית הנשים בליגת העילית (מקום III בזמן הרבה יותר טוב ממקום II )
אחלה כתבה
|
חזרה לפורום |
|
|