נושא: מישהו מכיר?? תאריך: 7/4/2007 1:49:00 AM
מחבר/ת: מושיקו ולדזי
שלום לכולם, פתחתי חנות חדשה בשם CITY BIKE בראשון לציון. כרגע אני מחפש עובדים רצויי טכנאים בעלי יכולות מכירה, אפשרי משרה מלאה או חלקית - גמיש בשעות. אפשרויות קידום עצומות לאנשים רציניים. מי שמכיר מוזמן לצלצל ל 0505-789237 ולבקש את מנחם. בייייייייי
|