נושא: כמה דברים תאריך: 7/4/2007 9:09:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
(הדבר הראשון והחשוב ביותר לפני הכל הוא אבטוח המתקן)
אני לא יודע מה נכון במקרה שלך, אבל באמת היה נחמד לראות תמונה של האוטו - עם המתקן והאופניים שהיו עליו, מותקנים על האוטו כי גם זוויות ההתקנה יכולות להשפיע. ומכיוון שאני לא יודע את הפרטים, אז הנה כמה דגשים: לאחר שהמתקן מחובר לאוטו חשוב לשים את האופניים הכבדים יותר קרוב לאוטו והקלים יותר - רחוק. בכל מקרה אני לא אוהב לשים (ולא שם) יותר מ-2 אופניים על המנשא, ואני כבר רואה שדלת תא המטען "סובלת" (פולקסווגן פולו קלאסיק). מעבר לזה, חשוב כמובן להיזהר בבמפרים ו/או שטח מרעיד רצוף (כמו כבישי כורכר) אשר מגדילים רבות את השפעת המשקל.
|