הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2007 8:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  אם אתה דאונהילר, ויש לך כסף ספייר
נושא: אם אתה דאונהילר, ויש לך כסף ספייר תאריך: 7/4/2007 8:19:00 PM
מחבר/ת: baby x

אז זה אופני רייס חלומיים. יש לנו את האליט בבית, והוורלד קאפ זו הזמנה מיוחדת אם אסי יסכים להביא לך, כי אין להם יבוא סדיר לארץ


חזרה לפורום