טקסט הודעת פורום
| 7/4/2007 8:19:00 PM |
|
נושא: אם אתה דאונהילר, ויש לך כסף ספייר תאריך: 7/4/2007 8:19:00 PM
מחבר/ת: baby x
אז זה אופני רייס חלומיים. יש לנו את האליט בבית, והוורלד קאפ זו הזמנה מיוחדת אם אסי יסכים להביא לך, כי אין להם יבוא סדיר לארץ
|
חזרה לפורום |
|
|