טקסט הודעת פורום
7/4/2007 8:20:00 PM
baby x
אני לא מכירה מגינים טובים עם ציר.
נושא:
אני לא מכירה מגינים טובים עם ציר.
תאריך:
7/4/2007 8:20:00 PM
מחבר/ת:
baby x
אני רוכבת עם מגינים של רוקגרדן, שעושים את העבודה בדאונהיל וFR.
חזרה לפורום