הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2007 8:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  אני לא מכירה מגינים טובים עם ציר.
נושא: אני לא מכירה מגינים טובים עם ציר. תאריך: 7/4/2007 8:20:00 PM
מחבר/ת: baby x

אני רוכבת עם מגינים של רוקגרדן, שעושים את העבודה בדאונהיל וFR.


חזרה לפורום