הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2007 8:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  שאלה טובה... :)
נושא: שאלה טובה... :) תאריך: 7/4/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: baby x

נראים לא רע... (מהנתונים באתר קשה ללמוד הרבה), קצת יקרים לטעמי. לפעמים נדמה לי שבאופניי אול מאונטיין שווה לקחת סיכון ולחפש משומש.

אבל אהבתי את המתלה. נראה חביב ומפנק.


חזרה לפורום