טקסט הודעת פורום
| 7/4/2007 8:26:00 PM |
|
נושא: שאלה טובה... :) תאריך: 7/4/2007 8:26:00 PM
מחבר/ת: baby x
נראים לא רע... (מהנתונים באתר קשה ללמוד הרבה), קצת יקרים לטעמי. לפעמים נדמה לי שבאופניי אול מאונטיין שווה לקחת סיכון ולחפש משומש.
אבל אהבתי את המתלה. נראה חביב ומפנק.
|
חזרה לפורום |
|
|