טקסט הודעת פורום
| 7/5/2007 5:53:00 PM |
|
נושא: מרידה תאריך: 7/5/2007 5:53:00 PM
מחבר/ת: baby x
נראים מעניינים, איבזור טוב. מתלה שנראה מעניין, ולוק מגניב.
שווים סיבוב בדיקה.
מבחינת מכלולים הן בהחלט מניחות את הדעת, רכיבים ברמת XT, חישוקים של DT, צמיגי מקסיס. אהבתי.
|
חזרה לפורום |
|
|