הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2007 7:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תמורה טובה למחיר
נושא: תמורה טובה למחיר תאריך: 7/5/2007 7:58:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

בעיקרון אופניים לשבילים, איך אפשר לנסוע איתם גם XC.
בדגם הנ"ל, 27 הילוכים ברמה בינונית+, בולם קידמי של סאנ-טור עם כיוון קשיחות ריבאונד ונעילה כך גם בולם אחורי של סאנטור גם עם כיוון קשיחות, ריבאונד ונעילה.
שילדה חזקה ומסיבית (יש לי דגם אחד מתחת OTERO ELITE ויש לי אותה שילדה), אפשר לקפוץ דרופים של מטר בכיף).
מעצורים הידראלים של TEKTRO, עושים את העבודה טוב.
הדגם עולה הנ"ל 4000 ש"ח- לדעתי תמורה טובה למחיר!



חזרה לפורום