נושא: המלצה לאופני פוג´י תאריך: 7/5/2007 11:15:00 PM
מחבר/ת: עמרם ועקנין
שלום לכולם, סליחה על השאלה המאוד נדושה. אני הולך לקנות אופני פוג´י מחנות שאין לו במלאי אופניים מעל 3000 שקל (התקציב שלי בערך 5000 שקל) אני מעוניין באופניים שיכוך מלא סגנון הרכיבה שלי הוא קרוס קאונטרי אבל אני לא נוהג לפספס שום דרופ המשקל שלי הוא שישים קילו והגובה מטר ושבעים אני אוהב אופניים עם מוט עליון ארוך שטסות בירידה. אשמח אם תציעו לי משהו. והעיקר שיהיו חזקות אמינות וקלות.
(אפילו בסביבות של 8000)
תודה מראש לכל העונים הנחמדים :)
|