טקסט הודעת פורום
| 7/6/2007 8:06:00 AM |
|
נושא: נדמה לי שלשימנו אין יבואן אחד. תאריך: 7/6/2007 8:06:00 AM
מחבר/ת: baby x
ולכן תוכל למצוא נעליים שלהם בכל מיני חנויות. אני ראיתי במצמן ת"א, ונדמה לי שגם בחשמונאים ראיתי נעליים שלהם בחנות או שתיים.
|
חזרה לפורום |
|
|