הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2007 8:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  baby x עם תוכן  נדמה לי שלשימנו אין יבואן אחד.
נושא: נדמה לי שלשימנו אין יבואן אחד. תאריך: 7/6/2007 8:06:00 AM
מחבר/ת: baby x

ולכן תוכל למצוא נעליים שלהם בכל מיני חנויות. אני ראיתי במצמן ת"א, ונדמה לי שגם בחשמונאים ראיתי נעליים שלהם בחנות או שתיים.


חזרה לפורום