טקסט הודעת פורום
7/6/2007 1:38:00 PM
רומן ל
מצאתי את זה ברשת, למזלי אין לי קשר לזה!!!
נושא:
מצאתי את זה ברשת, למזלי אין לי קשר לזה!!!
תאריך:
7/6/2007 1:38:00 PM
מחבר/ת:
רומן ל
אני בעצמי מנסה להבין, מה צריך לעשות כדי לשבור שילדת דאו-היל!?
חזרה לפורום