טקסט הודעת פורום
| 7/6/2007 3:58:00 PM |
|
נושא: פשוט לא ענו לי בפעם הראשונה, תאריך: 7/6/2007 3:58:00 PM
מחבר/ת: ברזלי שי
קניתי נרקו סטורם 2007 רציתי לדעת מה אתם חושבים על האופניים? ומה המחיר הממוצע בשוק? תודה רבה(אני רוכב חדש) בעיקר שבילים ומעט סינגלים תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|