הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2007 3:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברזלי שי עם תוכן  פשוט לא ענו לי בפעם הראשונה,
נושא: פשוט לא ענו לי בפעם הראשונה,  תאריך: 7/6/2007 3:58:00 PM
מחבר/ת: ברזלי שי

קניתי נרקו סטורם 2007 רציתי לדעת מה אתם חושבים על האופניים? ומה המחיר הממוצע בשוק?
תודה רבה(אני רוכב חדש)
בעיקר שבילים ומעט סינגלים
תודה רבה


חזרה לפורום