נושא: עזרה ביישור גלגל שיניים אמצעי במערכת הקדמית תאריך: 7/6/2007 4:29:00 PM
מחבר/ת: רועי יוסף
אני צריך מישו שיוכל לכתוב לי איך מיישרים את גלגל השיניים האמצעי (הבינוני) כי הוא נדפק והתעקם וא"א להעביר לגלגל הקטן (ובטח שלא לאמצעי) ואפשר להישאר רק על השלישי הגדול, מה לעשות? תודה, רועי
|