נושא: המלצה לגודל האופניים תאריך: 7/6/2007 5:13:00 PM
מחבר/ת: אדי שור
לעמרם שלום, לגבה שלך (170 ס"מ ), לדעתי, מתאימים אופניים " 17 או MEDIUM . הנושא של משקל חשוב רק במהלך התאמת הבולם. מכיוון שלא קיימים שני אנשים בעלי טביעות אצבעות דומות - כך כל אדם צריך לבחור אופניים המתאימים ביותר למידותיו. היצרנים מייצרים אופניים בעלי מידות זהות, אך גיאמטריות שונות. חשוב לציין שקיימ " אזורי מפגש " בין המידות ואתה, עמרם, תוכל לראות זאת בטבלאות התאמה אצל יצרנים רבים. ע"כ, ייתכן שלגובה של תתאים הן שילדה MEDIUM והן שילדה LARGE .הנושא יתברר לך במעמד מדידה והתאמה. כפי שכבר ציינתי, עמרם, כנס לאולם תצוגה, תחוש היטב מה האופניים המשתלבים באופן מיטבי עם גופך כי הרי אתה הן מוציא סכום לא מבוטל והן מבקש להנות מהמוצר ואל תתבייש לומר קודם כל לעצמך " לא " במידה ולא תיווצר ה - " כימיה " המבורכת בינך ולבין האופניים. מאחל לך, עמרם, הנאה והצלחה ברכיבה, אדי.
|