נושא: דאונהיל-, או דאון-היל, אבל לא דאו... תאריך: 7/6/2007 10:43:00 PM
מחבר/ת: baby x
מעבר לזה, לא מאד מסובך לשבור שילדה, בעיקר כזו שמיועדת לתחרויות. לרוב, שלדות כאלה יהיו קלות יותר, וייטו להישבר יותר (FRO- for race only) .
אבל, לא רק שלדות תחרותיות נשברות, אופני DH עוברים הרבה ABUSE, באחד המסלולים שרכבתי בחו"ל, היו ירידות כל כך מהירות לתוך ברמים, שיכולת להרגיש את ה G force, ולא מעט זוגות התפרקו שם. בקיצור, סדק קטן בשילדה, הוא כל מה שצריך בשביל שבר גדול.
|