הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2007 1:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל ממיסטבלוב עם תוכן  שאלה חשובה . . . . . . . תעזרו לי בבקשה . . . ! !
נושא: שאלה חשובה . . . . . . . תעזרו לי בבקשה . . . ! ! תאריך: 7/7/2007 1:56:00 AM
מחבר/ת: אייל ממיסטבלוב

הייתי רוצה לדעתץ מה דעתכם על אופני IronHorse yakuza aniki .
אני לא הולך לרכב איתם בשטח רציני אני עכשיו עם אופני זנב קשיח ורוצה לעבור לאופני שיכוך מלא בשביל הנוחות אז הייתי רוצה לדעת איך האופנים הנ"ל.......
והאופנים האלה באים עם 16 הילוכים בסה"כ.......אז זה לא מפריע?.עכשיו יש לי GIANT YUKON DISC עם 24....=/ :confused:


חזרה לפורום