נושא: מספר הילוכים לא קשור לרמת האופניים. תאריך: 7/7/2007 6:07:00 AM
מחבר/ת: דניאל מיטל.
לאופני החלומות שלי יש רק 8 הילוכים. מבין שני הדגמים שהבאת אני אישית מעדיף את היאקוזה.
מה התקציב שלך ואיזה סגנון בדיוק אתה רוכב? ההבלים בין שני הדגמים שנתת עצומים, גם מבחינת הרמה וגם מבחינת התקציב והשימוש (ההארו הם AM ברמת אבזור נמוכה יותר נדמה לי והיאקוזה הם פרי-רייד עם אבזור יותר טוב).
|