הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2007 7:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון כהן עם תוכן  מבקש עצה למעבר לשיכוך מלא
נושא: מבקש עצה למעבר לשיכוך מלא תאריך: 7/7/2007 7:41:00 AM
מחבר/ת: ירון כהן

שלום,

ברשותי כיום אופני זנב קשיח: טרק 4500 ישנות בנות מספר שנים.

אני מעוניין להחליף אותן באופניים שיכוך מלא.

שימושים: אני רוכב בקביעות שלוש פעמים בשבוע (כל רכיבה בין שעה וחצי לשעתיים) בכל אזור יער בן שמן ושוהם. אני בד"כ משלב בין סינגלים (בעיקר מליגד סנטר לכיוון המצפה למי שמכיר) לבין רכיבת שבילי כורכר.

אני רוכב סינגלים פשוטים יחסית (כך אני חושב) בלי קפיצות בולדרים משמעותיות.

אני מחפש אופניים שיאפשרו לי לרכב את מרבית הסינגלים באזור יער בן שמן (אזור מגוריי).

אני מאוד לחוץ בזמן ואני רוצה אופניים לא רגישות אשר צריכות טיפול כל שבועיים.

תקציב: בין 6000-9000 ש"ח.

תודה רבה ושבת שלום, :)

ירון


חזרה לפורום