טקסט הודעת פורום
| 7/7/2007 8:27:00 AM |
|
נושא: יש לי עצה בשבילך תאריך: 7/7/2007 8:27:00 AM
מחבר/ת: איתי יעקב
ראיתי אופניי פוקוס מצויינות במחירים מצויינים עוד יותר ניתן להשיג אותם בחנות בייק פור יו בצומת בילו היא פתוחה בשבת... ויש שם מבצע 18 תשלומים על כל האופניים
|
חזרה לפורום |
|
|