הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2007 2:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל ממיסטבלוב עם תוכן  אמ......אז ככה:
נושא: אמ......אז ככה: תאריך: 7/7/2007 2:12:00 PM
מחבר/ת: אייל ממיסטבלוב

אני רוכב בד"כ באזור העיר (לא רוכב הרבה בשטח) ועכשיו פשוט אני רוצה להתקדם לאופני שיכוך מלא כי זה הרבה יותר נוח וראיתי שהמחיר של ההארו הוא 3000 והמחיר של היקאוזה הוא סביבות 4000 ומשומשים סביבות ה3000.

תודה=]


חזרה לפורום