נושא: קניה ב - ebay תאריך: 7/7/2007 3:19:00 PM
מחבר/ת: ערן ב
שלום,
רציתי לדעת האם משהו התנסה ברכישת אופנים משומשות/חדשות ב - ebay ?
האם יש מיסוי על רכישת אופנים משומשות או חדשות (מס קניה, מע"מ וכו´)?
כמו כן, אבקש לקבל חוות דעת כללית על הרעיון מבעלי נסיון ובכלל.
מקדים תודתי מראש, ערן.
|