נושא: אפשרות טובה בטווח המחירים שלך: תאריך: 7/7/2007 3:31:00 PM
מחבר/ת: יוס י
נסה את ה מארין east peak החדשים. אפשר להזמין אותם לרכיבת מבחן מפדלים/סלאלום.
http://www.pedalim.com/sg_product~765765751~65~305.htm
לי הם פחות התאימו אבל לפי סוג הרכיבה שלך, נראה לי שהם יכולים להתאים. בעד: מעולים בעליות, מתלה אחורי מתוכנן היטב ולא מעביר הרבה תנועה. מכלולים טובים לרמת המחיר . מראה שאי אפשר להישאר אדיש אליו (מדהים! - אם לא הסברתי את עצמי).
נגד (מבחינתי): תנוחה שקרובה יותר ל xc מאשר ל AM (אולי לך זה עשוי להתאים) המרזוקי הקדמי פחות מוצלח מה vanilla שיש לי היום (לדעתי זה הרכיב הפחות טוב ב setup של האופניים אבל עדיין טוב משמעותית מה judy שעל ה TREK) אני מעדיף מערכות sram על פני shimano אבל זה ענין של טעם.
|