טקסט הודעת פורום
7/7/2007 3:39:00 PM
יוס י
למרות שאין עדין ניסיון מצטבר - הייתי הולך על מרידה
נושא:
למרות שאין עדין ניסיון מצטבר - הייתי הולך על מרידה
תאריך:
7/7/2007 3:39:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
מכלולים טובים יותר (בכל פרמטר שתשווה), סחירות גבוהה יותר ויבואן עם "גב"
וגם נראים טוב יותר
חזרה לפורום