הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2007 3:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  למרות שאין עדין ניסיון מצטבר - הייתי הולך על מרידה
נושא: למרות שאין עדין ניסיון מצטבר - הייתי הולך על מרידה תאריך: 7/7/2007 3:39:00 PM
מחבר/ת: יוס י

מכלולים טובים יותר (בכל פרמטר שתשווה), סחירות גבוהה יותר ויבואן עם "גב"

וגם נראים טוב יותר


חזרה לפורום