הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2007 3:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  סיכון גבוה
נושא: סיכון גבוה תאריך: 7/7/2007 3:56:00 PM
מחבר/ת: אדי שור

ערן, ידידי,
אני לא נוהג באופן עקרוני לרכוש בניכר מוצרים המקפלים בתוכם גורם משמעותי של שירות, תמיכה וגיבוי כי אם חו"ח, עלי לחזור לחנות ע"מ לקבל בדין את המגיע לי-צא וחשוב בעצמך היכן נוח לך לעשות זאת:בארץ, מקסימום בעיר אחרת או בניכר, מינימום במדינה אחרת ואת המסקנות המתבקשות תסיק נא בעצמך.
לא כולם יסכימו עמי. באתר המכובד הזה לפני כחודש הבעתי עמדה זהה וזכיתי לקיתונות של ביקורת, לרבות מהנהלת האתר, אך דעתי נותרה איתנה, כפי שהובעה אז: קמצן משלם פעמיים.
אני ער לעובדה שאנשים רוצים לשלם פחות ולקבל יותר, אך עליך, ערן, ליטול סיכון מחושב כיוון שראיתי בחנויות אופניים שלדות יקרות ואקזוטיות שהגיעו מחו"ל פגומות והתיקון, אם בכלל ניתן לעשות משהו, חל על המייבא את השלדה.
כל טוב, אדי.


חזרה לפורום