נושא: היאקוזה הם אופני פרירייד. תאריך: 7/7/2007 4:28:00 PM
מחבר/ת: baby x
הם לא אופניים שמיועדים לעיר, ולא יהיו נוחים לשימוש כזה. כל דיווש שלך ייבלע במתלה, ויהפוך לחוויה מתסכלת. אם אתה מחפש אופניים לעיר אתה יכול לשקול להחליף את מוט הכסא שלך במוט עם שיכוך, זה ישפר משמעותית את התחושה בגב.
אם אתה לא מתכוון לקפוץ דרופים או לעשות מניואלים במדרכות, נראה לי שזה א. מיותר, ב. לא נוח, ג. יקר
|