הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2007 8:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  haro
נושא: haro תאריך: 7/7/2007 8:39:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

עד לא מזמן היו לי haro shift 5 שהיו מדהימות למחירם.נראה לי שהארו יתאימו יותר לסיגנון הריבה שלך


חזרה לפורום