טקסט הודעת פורום
7/7/2007 8:39:00 PM
זיו קנטור
haro
נושא:
haro
תאריך:
7/7/2007 8:39:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
עד לא מזמן היו לי haro shift 5 שהיו מדהימות למחירם.נראה לי שהארו יתאימו יותר לסיגנון הריבה שלך
חזרה לפורום