טקסט הודעת פורום
| 7/8/2007 9:40:00 PM |
|
נושא: חווית צפייה בטור דה פרנס בחנות בייק פור יו תאריך: 7/8/2007 9:40:00 PM
מחבר/ת: איתי יעקב
היי היום ישבתי לצפות בטור החנות בייק פור יו בצומת בילו עקב המלצה של חבר....והיה ממש נחמד יש כיבוד קל אווירה טוב והכול.... ממליץ גם לרוכבים אחרים..... :rating:
|
חזרה לפורום |
|
|