הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2007 10:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל יריב עם תוכן  FOCUS FIRE EDGE 2007
נושא: FOCUS FIRE EDGE 2007 תאריך: 7/8/2007 10:19:00 PM
מחבר/ת: יובל יריב

שלום
אשמח לשמוע תגובות על האופניים הנ"ל בתקציב של 5000 ש"ח.
איך המותג? המכלולים?
יש דגמים מקבילים בתקציב הנ"ל?
מיועדות לרכיבה בשבילים, דרכים ואולי קצת סינגלים והנאה.
לא מיועדות לקפיצות והשתוללויות.
אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי אופנים זהות
תודה


חזרה לפורום