הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2007 11:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי עם תוכן  צריך המלצות
נושא: צריך המלצות תאריך: 7/8/2007 11:56:00 PM
מחבר/ת: שי

שלום..

אני מעוניין להחליף את הבלמים באופניים שלי ממכניים להידראולים...
האופנים הם הארו X6 משנת 2006..

אני מעוניין בבלמים טובים במחיר סביר..

יש לכם המלצות??
תודה רבה




חזרה לפורום