טקסט הודעת פורום
| 7/8/2007 11:56:00 PM |
|
נושא: צריך המלצות תאריך: 7/8/2007 11:56:00 PM
מחבר/ת: שי
שלום..
אני מעוניין להחליף את הבלמים באופניים שלי ממכניים להידראולים... האופנים הם הארו X6 משנת 2006..
אני מעוניין בבלמים טובים במחיר סביר..
יש לכם המלצות?? תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|