הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2007 8:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי יעקב עם תוכן  אני רוכב על פוקוס אחלה אופניים
נושא: אני רוכב על פוקוס אחלה אופניים  תאריך: 7/9/2007 8:18:00 AM
מחבר/ת: איתי יעקב

קניתי אותם בחנות בייק פור יו ויש אחלה שירות........



חזרה לפורום