טקסט הודעת פורום
7/9/2007 8:18:00 AM
איתי יעקב
אני רוכב על פוקוס אחלה אופניים
נושא:
אני רוכב על פוקוס אחלה אופניים
תאריך:
7/9/2007 8:18:00 AM
מחבר/ת:
איתי יעקב
קניתי אותם בחנות בייק פור יו ויש אחלה שירות........
חזרה לפורום