נושא: החלפת שפיץ (שיח) או איך שזה נקרא תאריך: 7/9/2007 10:51:00 AM
מחבר/ת: גל אלרואי
אתמול בשעת רכיבה שמעתי צליל חד של שבירה. במהלך הרכיבה לא הבחנתי בבעיה אז המשכתי לרכב. בבית בבדיקה יותר יסודית גיליתי שנשבר שפיץ בגלגל האחורי. האם ניתן להחליף שפיץ באמצעות כלים ביתים. אני מעונין לדעת לבצע תיקונים פשוטים גם בשטח במידה ויש צורך. האם המשך הרכיבה עם שפיץ שבור עלולה לגרום נזק? אשמח לקבל קישור להסבר איך מחליפים שפיץ. בתודה מראש
|