הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2007 6:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ברזלי שי עם תוכן  אולי יעזור...
נושא: אולי יעזור... תאריך: 7/9/2007 6:25:00 PM
מחבר/ת: ברזלי שי

אני לא רוכב כזה משופשף, קניתי לא מזמן את הנרקו סטורם, יודעי דבר אמרו לי שזה אופני כניסה לא רעות עם שילדה מאד חזקה וגם אחריות לכל החיים, אני רוכב עליהם ומאד נהנה, לא לשכוח שהשילדה של נרקו טיפל´ה כבדה, אבל מקבלים איתם אחלה מכלולים, ואפשר להשיג בפחות מ2900, טיפה משא ומתן ויורידו לך את המחיר
יום טוב


חזרה לפורום