נושא: ועוד קצת תאריך: 7/9/2007 10:01:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff
הנורקו עם הבולם העדיף גם ברקסים הידראולים- אמנם לא מהמודלים היקרים אבל עושים עבודה ברמת הכניסה תחליף לקסטה אחורית 11-34 (שמונה הילוכים-ואתה מסודר או שאתה צעיר וחזק ובכלל לא צריך את זה
מצד שני תחפש את המבצע של גיאנט על שנת 2006 של איגואנה דיסק תקבל בולם קצת פחות טוב עם אותם דיסקים ו27 הילוכים עדיפים
מחיר זהה של 2900 שקל
לעיניין האחריות על שילדת כניסה - כל החיים זה משהו שלא תזכור עוד שנה ורבע ובטח לא עוד 3 שנים- חשיבות שולית ובכל מקרה שילדה ברמה כזאת עולה עד 500 שקל בשוק היד שניה ..במצב חדש. חצי שדרוג או החלפת מכלול תעלה כמעט אותו דבר
נורקו לטעמי---כי נמאס לי לראות גיאנט וספשלייזד מהסיבות שנמאס לי סובארו ומיצובישי
צביקה
|