נושא: בלי לחשוב פעמיים-סנטה קרוז תאריך: 7/9/2007 10:36:00 PM
מחבר/ת: אביב להט
בסנטה קרוז אתה בונה אופניים כמו שאתה רוצה ומתאים אותם לתקציב שלך. לעומת זאת בקנונדייל את פשוט מקבל אופניים כמו שהם ותיחנק איתם. מה גם שברגע שקנית קנונדייל אז התחתנת עם החנות בגלל הבולם הקידמי, רוב החנויות בארץ לא יודעות לטפל בו והוא עושה די הרבה בעיות(מניסיון). עדיף שתלך על ההקלר, לדעתי הרבה יותר טובים וגם יש לך אפשרות לבחור בולם אחורי איזה שאתה רוצה לא כמו בקנונדייל. מקווה שעזרתי אביב
|