נושא: דעה אישית תאריך: 7/9/2007 11:27:00 PM
מחבר/ת: צביקה ff
מכרת FSR עם בולם פוקס מתוחכם שמקצר מ130 ל100 ועם אופצית נעילה. אני רוכב על אנדורו 2004 וכמוך כנראה מכיר את היתרונות...והמגבלות של FSR כמתלה ואת היתרונות והמגבלות של הקראנק הנמוך להחריד שבטח לא עושה טוב ב אול מאונטיין שלא נראה לי שעשית יותר מידי עם האנדורו...סתם כי אי אפשר.למרות שם האופניים ברמת השילדה-אתה עובר בשתי העדפותיך לסינגל פיבוט ארוך מהלך ונקודת יחוס גבוהה על יתרונותיו וחסרונותיו. אם אתה על יד שנייה תקפיד לקנות עם בולם ראוי שיתן לך אפשרויות רכות מחד ונעילה מאידך זה אומר שאם מציעים לך עם פוקס R בלבד או דומיו מחברות אחרות...תברח כי תצטרך להוסיף אלפייה לפחות למשהו ראוי כי תקלל בעליות ארוכות...ןחבל שזה יקרה ב9000 שקלים של השקעה
לדעתי האישית שתי השלדות לא נותנות יותר מאשר הרבה שלדות לדוגמא סינגל פיבוט של HARO או מיני מינים משונים של מתלים שיש בשוק בחצי מחיר מהן שוב לדוגמא
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=65256#Image
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=66157#ImagE http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=65792#Image אבל אם אתה מכור למותגי יוקרה טרנדיים שהולכים טוב עם החברה מסביב...מי אני שאגזול את הנאתך- זה חלק מעולמנו כולנו
אני לא אכנס לרמת מכלולי האופניים למעט העובדה שאני מעדיף אחרי הרבה ניסיונות פוקס ונילה/קפיץ RLC על רוב המרזוקי כבולם קידמי . במניטו אני לא נוגע יותר גם אם יש להם כמה מוצלחים מידי פעם ועל רוק שוק לא יצא לי לרכב יותר מידי.מצד שני האגרסיביות שלי נגמרת לפני קפיצות של מטר וחצי ומצד שני דורשות גם לעלות לא מעט לפני שאני אוהב להתרסק בירידות תלולות זו המשמעות האמיתית של אול מאונטיין.אתה אולי בכלל רוצה ציר 20..מה שאני לא צריך
ב9000 שקל יד שניה הייתי בונה לי אופני חלומות עם מה שחשוב לי באמת ולא עם מה שדחפו ב12000 שקל במקור מחברת האופניים. שלדה מהלך 6 זולה בלי היסטורית שבירות בדגם הנבחר-בולם אחורי ורסטילי מבוסס קפיץ /אוויר עדיף על אוויר בלבד- מזלג קדמי משובח 140-150 על פי טעם אישי שוב מבוסס קפיץ אוויר ולא אוויר בלבד- קראנק 36/22 ובאש גארד- מעבירי X9 ....והשאר שטויות לפי תקציב
MY 2 CENTS
צביקה
|